Project Description

Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης (Marketing)

O απόφοιτος της ειδικότητας Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) με τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που έχεις αποκτήσει κατά την εκπαίδευσή σου, εφαρμόζεις την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσεις αποτελεσματικά τα προγράμματα και τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων, στην προώθηση και προβολή τους καθώς και στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων. Απασχολείσαι σε Τμήματα ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα.

Επαγγελματικά Προσόντα

Τα ειδικά επαγγελματικά προσόντα σου συνίστανται στα ακόλουθα:

  • Να χειρίζεται εξοπλισμό γραφείου σύγχρονης τεχνολογίας
  • Να πραγματοποιεί έρευνες marketing (συλλέγει, μελετά και επεξεργάζεται τα πρωτογενή στοιχεία και πληροφορίες που αφορούν τον καταναλωτή, τον προμηθευτή, τον ανταγωνισμό, τους μεσολαβητές, τα διαφημιστικά μέσα και την αποτελεσματικότητά τους κλπ)
  • Να αναλύει την κίνηση της αγοράς και προβλέπει τον όγκο πωλήσεων
  • Να πραγματοποιεί ελέγχους σχετικούς με τις πωλήσεις, τους πωλητές και τις μεθόδους πωλήσεων

Στη Unicert σπάμε τα όρια!

Η ειδικότητα του Στελέχους Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης (Marketing) αποκτά μία μοναδική διάσταση, από την προσέγγιση του Unicert ΙΕΚ και τη σύζευξη μεταξύ γνώσεων και επαγγελματικής ζωής που σου προσφέρει η σχολή σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, αφού:

  • Κορυφαίοι καθηγητές, επαγγελματίες – στελέχη σου μεταδίδουν τις πλέον σύγχρονες γνώσεις επικοινωνίας προκειμένου να ξεκινήσεις μία λαμπρή καριέρα στο χώρο του Marketing.
  • Αναπτύσσεις τις προσωπικές σου δεξιότητες, τα γνωστά «soft skills», μέσα από στοχευμένες δραστηριότητες και projects .
  • Μαθαίνεις να εργάζεσαι ομαδικά, μεθοδικά και αποτελεσματικά, χάρη και στην ολιστική προσέγγιση της διαχείρισης χρόνου της σχολής.
  • Σπουδάζεις με τα πλέον σύγχρονα εποπτικά μέσα, με διαδραστική μάθηση και σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας (brainstorming, καταιγισμό ιδεών κλπ).
  • Εξειδικεύεσαι με σεμινάρια ειδίκευσης, case studies και ομαδικά projects.
  • Βεβαίωση Κατάρτισης, με το κύρος του Unicert IEK
  • Κρατικό Δίπλωμα στην ειδικότητα, με αναγνώριση από το ΑΣΕΠ (μοριοδότηση 150 μονάδων για διορισμό του στο Δημόσιο – Π.Δ. 50/27-2/2001, ΦΕΚ 39τ. Α΄/5-3-2001).
  • Το Δίπλωμα από τις σπουδές στο Unicert ΙΕΚ είναι αναγνωρισμένο τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως Δίπλωμα Επαγγελματικής Ειδικότητας, Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, κατατασσόμενο μάλιστα στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, ως Δίπλωμα επιπέδου 5 (παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), όπως τροποποιήθηκε από το ν. 4283/2014, σύμφωνα με το ΦΕΚ 189, άρθρο 12).
  • Δωρεάν Πιστοποίηση Αγγλικής γλώσσας Pearson, με αναγνώριση ΑΣΕΠ
  • Δωρεάν Πιστοποίηση Πληροφορικής Unicert, με αναγνώριση από το ΑΣΕΠ
  • Δωρεάν Πιστοποίηση Εξειδίκευσης στην ειδικότητα «Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης (Marketing)» από αναγνωρισμένο βρετανικό φορέα – διαβατήριο για την Ευρώπη και όλο τον Κόσμο
  • Δωρεάν Πιστοποίηση Επαγγελματικής Ειδικότητας σε συναφές αντικείμενο, με το κύρος του ΕΣΥΔ – Εθνικό Συμβούλιο Διαπίστευσης
  • Eπαγγελματικά σεμινάρια για περαιτέρω γνώση στο αντικείμενο της επιλογής σου

Unicert Plus! Και με ένα επιπλέον έτος – προαιρετικά και δωρεάν μπορείς να αποκτήσεις και δεύτερο κρατικό δίπλωμα σε παρερμφερή ειδικότητα!

Ως απόφοιτος της ειδικότητας Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) με τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που έχεις αποκτήσει κατά την εκπαίδευσή του, εφαρμόζεις την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσεις αποτελεσματικά τα προγράμματα και τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων, στην προώθηση και προβολή τους καθώς και στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων. Απασχολείσαι σε Τμήματα ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα.

Διάρκεια Σπουδών

Η φοίτηση είναι πέντε (5) συνολικά εξαμήνων, επιμερισμένη σε τέσσερα (4) εξάμηνα θεωρητικής και εργαστηριακής κατάρτισης συνολικής διάρκειας έως 1.200 διδακτικές ώρες ειδικότητας, σύμφωνα με τα εγκεκριμένα προγράμματα σπουδών και σε ένα εξάμηνο Πρακτικής Άσκησης ή Μαθητείας, συνολικής διάρκειας 960 ωρών.

1ο Εξάμηνο 2ο Εξάμηνο 3ο Εξάμηνο 4ο Εξάμηνο
ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ι ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING
ΔΙΚΑΙΟ Ι ΔΙΚΑΙΟ ΙΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (H/Y) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΥ MARKETING – ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΝ – ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ ΕΡΕΥΝΑ MARKETING ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΙΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΙΙ MARKETING ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ – ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΩΛHΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING
MARKETING ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑΦΥΛΛΑ (SPREAD SHEETS – H/Y)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ&ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING (MARKETING PLAN) ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ως Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Μarketing) απασχολείσαι κατά κανόνα σε Τμήματα ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα και σε διαφημιστικές εταιρείες. Ειδικότερα,  μπορείς να εργαστείς είτε ως μισθωτός είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας σε:

  • Εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις
  • Εταιρείες παροχής υπηρεσιών (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, νοσοκομεία, εκπαιδευτήρια, εταιρείες consulting, κ.ά.)
  • Τράπεζες
  • Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
  • Τράπεζες
  • Μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
  • Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων
  • Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων
  • Mediashops
  • Εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση
  • Εταιρείες web design και e-commerce

Trulli
Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου είναι οικονομολόγος απόφοιτος ΑΣΟΕΕ με μεταπτυχιακά στο ασφαλιστικό marketing.
Διετέλεσε στέλεχος μεγάλων επιχειρήσεων ως διευθυντής Πωλήσεων/Marketing και Διοίκησης Προσωπικού.
Από το 2004 συνεργάζεται με εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων στην οργάνωση και εκπαίδευση προσωπικού.
Δραστηριοποιείται επίσης στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης ως εισηγητής επιχειρησιακών σεμιναρίων και καθηγητής σε ΙΕΚ και ιδιωτικά κολλέγια.

Trulli
Ο Χαράλαμπος Φράγκος σπούδασε Πληροφορική στο City University.
Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Management Business Administration και στο Management Information Systems και έχει τίτλο PhD στην ειδικότητα Cryptography Systems.
Έχει αποκτήσει πολλαπλές πιστοποιήσεις μεταξύ άλλων CCNA – CCNP – MCSA.
Διδάσκει στους τομείς Πληροφορικής & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Unicert ΙΕΚ και συνεργάζεται με εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων ως εισηγητής.
Έχει συνεργαστεί με Δημόσιες και Ιδιωτικές επιχειρήσεις ως project manager σε έργα πληροφορικής.

Μάθε περισσότερα!

Επιθυμώ η Unicertiek να χρησιμοποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας μου για να με ενημερώνει σχετικά με εκπαιδευτικά προγράμματα και εκδηλώσεις.

Επιθυμώ να λαμβάνω ενημερώσεις:

sms tel e-mail

Γραφτείτε στο Newsletter μας

Έχω διαβάσει, κατανοώ και αποδέχομαι τους όρους χρήσης του ιστότοπου. Και δηλώνω υπεύθυνα ότι είμαι άνω των 18 ετών ή ότι βρίσκομαι υπό την εποπτεία γονέα ή κηδεμόνα ή επιτρόπου.

Όροι χρήσης

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ