Niche Marketing : Μία στρατηγική απόφαση στοχέυοντας σε εστιασμένη αγορά.

Πόσο σημαντικό είναι να ασχοληθούμε με μια πολύ συγκεκριμένη θεματολογία, που όπως είναι λογικό, στο εμπόριο  αντικατοπτρίζεται σε συγκεκριμένη αγορά υπηρεσιών και προϊόντων.

  • Πώς θα εντοπίσουμε την αγορά – στόχο.
  • Ανάλυση της στρατηγικής.
  • Ποιους θα εξυπηρετεί το προϊόν/ υπηρεσία;
  • Τι είδους ανάγκες θα ικανοποιεί το προϊόν/ υπηρεσία;
  • Με ποιο τρόπο θα ικανοποιεί το προϊόν/ υπηρεσία αυτές τις ανάγκες;
  • Οι πέντε βασικές στρατηγικές: Ηγεσία Κόστους, ∆ιαφοροποίηση, Προµηθευτής άριστου κόστους, Εστίαση µε Ηγεσία Κόστους και Εστίαση µε ∆ιαφοροποίηση.

Niche Marketing και Internet.

  • Αναζήτηση αγοράς : Τέχνη ή Επιστήμη;
  • Πώς θα βρούμε την αγορά – στόχο στο Internet
  • Διερευνώντας τις τάσεις της εποχής
  • Google Keyword tool
  • Κοινωνικά μέσα

Γραφτείτε στο Newsletter μας

Έχω διαβάσει, κατανοώ και αποδέχομαι τους όρους χρήσης του ιστότοπου. Και δηλώνω υπεύθυνα ότι είμαι άνω των 18 ετών ή ότι βρίσκομαι υπό την εποπτεία γονέα ή κηδεμόνα ή επιτρόπου.

Όροι χρήσης